-1
А Ви справді думаєте що кожний в світі живе виключно своїм розумом? Бідолашний. В такому випадку Вам ще рости і рости. (принаймні духовно) Ви знаєте, наприклад, що нинішні америкоси щиро вважають що Другу світову війну виграла Америка, європейці, принаймні англійці, вірять що виграли вони, за частковою допомогою Америки і їм не доведеш що насправді ту війну виграв Радянський Союз, саме наші діди, а не їхні. Візьмемо недавню війну — іракську, Ви думаєте, що через покоління хтось буде знати дійсну причину того вторгнення? Навіть не сподівайтесь, весь світ буде свято вірити, що Америка — визволитель, і принесла іракцям на своїх багнетах демократію на зміну теранії і тим безмежно ощасливила їх. Що вже нині і відбувається стосовно колишньої Югославії. Любий, не будьте наівною лялею. Той хто виграє інформаційну війну, той виграє ВСЕ! Що може протиставити той Ірак чи та Сербія (щоби відкрити світу правду) в противагу американській інформаційній машині? Приблизно таким чином був розвалений нею і Радянський Союз. І саме так вчинив Союз по відношенню до бандерівців, і до цього часу продовжує забивати український інформаційний простір і вести інформаційну війну щодо України. І таким чином знаходить собі пусто-порожні голови, на кшталт Вашої, а потім опираючись вже на Ваші плечі і таких як Ви, навербувавши собі побільше олов«яних солдатиків, переходять до більш практичних дій. Ніхто в цьому світі практично не живе своєю головою, хіба що наші ляльководи, а ми у них всі просто піхота. Ми можемо робити лише те, що нам дозволяють!
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 12:14
0
Та невже? В такому випадку Ви певно хворієте на близорукість і далі свого балкону нічого не бачите. Прямо У Вас під носом в Феодосії «Русское Единство» це що, інститут благочестивих дівиць? Добра частина і-нету просто ряхтить їх залихвацькими відеороликами. Щодо ісламських то там і взагалі є навіть відкрито терористичні організації заборонені в цілому світі, а в Криму діють! І про це було неодноразово писано навіть в газетах. А Ви тут заладили українці та українці…. Зніміть рожеві окуляри, українці тут навіть не найгірше з того що тут є. Нерозумію звідки така ненависть.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 11:35
-1
Ну я вважаю, що всі вчинки людей диктуюються станом душі, або відповідних знань, які і впливають на цей стан, а душа це і є в перекладі психо-, ну з логос- і так все зрозуміло. А сфера діяльності тут просто немає значення. Якщо розібрався, хоча би відносно, з душею, то ситуація вже діло десяте.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 09:31
-1
Мабуть що в нашій сьогоднішній постійній сірості необхідна справа. По-нашому би називався мабуть «грамотний психолог», а грамотний психолог просто зобов«язаний бути ще й психоаналітиком.
avatar

Patriot

  • 27 марта 2011, 23:35
-1
От, дякую, щось вийшло, але не зовсім, відступи так і не вдалися. Коучінг, це щось з нині модного західного? Ніколи не зустрічав. Але як бачу, база то залишилася ще та, стара і добра — перевірена часом. Не пускать в голову, концентруватися, будемо знайомитися.
avatar

Patriot

  • 27 марта 2011, 22:18
-1
Знаю що не зійдуться. І це головний наш камінь спотикання, але коли поливають їх брудом хамовито і без розбору, а разом з тим і мене туди прописують то мовчати вже не можливо. Волів би на цьому не зупинятися, але це також частка нашої української історії. І якщо вони вважають його героєм і відстоювати свої переконання до фанатизму, то вже певно не таким він вже був і поганим, принаймні для них, як нам тут намагаються «прошити». Бо погодьтеся, будь-який рух такого спрямування без підтримки місцевого населення просто приречений. А вони, тобто бендерівці, тримались надто довго, що свідчить про не абияку прихильність населення. Тим більше що людська свідомість налаштована в своїй пам«ті залишати тільки все краще, а гірше викреслювати забуттям. А захід України їх пам»ятає і поважає до сьогодні не в приклад, нашій нинішній повазі до ветеранів ВВВ. Що саме собою визначає буття того явища. Людська свідомість і пам«ять минулого є самим точним, коректним і виваженим критиком, якщо це так можна назвати, я думаю Ви з цим погодетесь(щодо свідомості і пам»яті). І головне, якщо західні українці вважають їх героями, то ми, якщо ми українці, повинні якщо не вклонятися їх ідеалам, то принаймні поважати їх переконання, а вони, відповідно, наші. І ми ні в якому разі не повинні дозволяти кому б то не було паплюжити свою історичну пам«ять, погляди і переконання бо в цьому є самі ми. За наші розголоси протягом історії нас було вже бито не раз, і доки ми не навчимося цінувати своє власне, яким би воно не було, нас буде бито ще не раз. Ми являємось громадянами одної держави, і віднайти когось ріднішого нам годі в цілому світі. А в решти є своя історія і певен там кожному знайдеться з чим розбиратись, а в нашу, тим паче з такими закидами зась. Щиро дякую за українську, не буду приховувати — приємно.
avatar

Patriot

  • 27 марта 2011, 22:03
-1
За пораду дякую, слушну завжди радий вислухати. Я й сам бачу, що текст виглядає не естетично, надто «топорно», пишеш нормально з дотриманням всих етикетних заморочок, а при виконанні команди «опубликовать» виходить саме те що Ви бачили. І от зараз намагався вдатися до Вашої поради, але при повторній публікації виходить знову те ж саме. В чому секрет?
До речі читав Ваші публікації, цей напрямок для мене є також не чужим. Є деякі напрацювання, власні переконання, взагалі певний багаж знань. При нагоді спілконемось. Чим власне займаєтесь психологією, езотерикою, парапсихологією?
avatar

Patriot

  • 27 марта 2011, 21:07
-1
Я також заперечую націоналізм, але націоналізм і патріотизм це різні речі. Без патріотизму, без національної свідомості ще ні одній державі не вдавалося збудувати щось путнє на своїх теренах, принаймні надовго. В тому що ми сьогодні розмовляємо різними мовами, по великому рахунку, не наша провина. Але головне ким ми себе вважаємо! А от щодо чхать то це Ви даремно, поки ми будемо чхать один на одного і на самих себе, до тих пір ми і будемо жити такими «зачханими». І при нинішніх реформах і «розвитку» нашої економіки, якби нам всим, в недалекому майбутньому, не дай Бог, не довелося стати проститутками. І Ваш коментар про одну дитину є кращим тому свідченням. А про здоровий генофонд, раджу Вам передивитися статистику. Без образ.
avatar

Patriot

  • 27 марта 2011, 19:18
0
Згоден, але починати з чогось треба. Бо коли вже матері продають своїх дітей, або просто викидають на вулицю, коли немічні пенсіонери бояться зайвий раз вийти на вулицю, щоби їх за їхнє ж зароблене житло ніде не причинили, коли наші жінки, як та худоба телят, на замовлення народжуюють іноземцям дітей, коли дівчата Києва і, в сезон, Криму стають об"єктом, а Україна центром секстуризму Європи і не тільки, то мовчати вже просто не можливо. Які ж з нас тоді захисники, як же ми тоді можемо називатися чоловіками і навіщо нам тоді взагалі дані чоловічі гормони і «причандали». А щоби щось починати робити потрібно з самого початку усвідомити хто ми є, визначитися з своєю приналежністю і усвідомити це, а вже тільки потім можна буде визначитися з своїми цілями, напрямками роботи і орієнтирами. Інакше ми так і будемо ніким — просто бидлом, і далі нас будуть оскотинювать, а ми будемо, з власної пасивної волі, далі оскотинюватись. Тому найперше і найголовніше це усвідомлення себе в цьому світі, а інакше не випадає.
avatar

Patriot

  • 27 марта 2011, 16:08
-1
Щодо Вас, то мені Вас просто шкода, жаль тих людей які змушені проживати поряд з Вами, жаль тієї держави в якій проживають такі люди. Хотілося щоби Ви зрозуміли, шановний, що проживаючи тут, дбати і перейматися долею іншої держави, принаймні не розумно, бо так і будете весь час з захопленням переглядати через паркан, захоплюючись успіхами сусіда, занехаюючи при цьому своє власне господарство. Якби там не було і як би Вам не хотілось, але їсти український хліб (хай не такими великими шматками, як хотілося би і можливо без масла), пити українську воду, дихати українським повітрям, дивитись в українське небо і при цьому бути таким невдячним…. Не буду характеризувати, бо не хочу вподоблюватися Вам. Мені є багато чого Вам сказати, але найбільше хотілося би дізнатись: закидаючи мені націоналізм, і відстоюючи свою точку зору, саме таким чином, Ви сам не є націоналістом? Націоналізм і фашизм споріднені поняття, так от, чим російський націоналізм кращий, фашистського, чи згадуваного мені Вами вище, українського, або буд-якого націоналізму взагалі? Елементарну любов і повагу до своєї мови і Батьківщини українцям ви вміняєте за націоналізм і ганьбу, а от своє попрання елементарних людських цінностей, ви націоналізмом не вважаєте, по-вашому це не інакше як подвиг. Дивно, правда? Так хто тут націоналіст? Відкрийте очі. Я немаю нічого проти росіян, бо вони протягом всієї історії були такі ж холопи як і ми, але я категорично проти самої політики Росії, я небуду вже згадувать скільки раз вона зраджувала Україну, подивіться правді у вічі і зізнайтеся хоча би собі що в 1991 році, відмовившись від Криму, надівши звичну мантію печалі, вона зрадила самих ВАС — росіян, говорячи по-сьогодньошніму: вона вас просто кинула! І доведіть мені що це не так? І після цього, задумайтесь чи воно Вам потрібне.
avatar

Patriot

  • 26 марта 2011, 21:45
-1
Так, я добре розумію російську(нічого немаю проти неї), але я українець, а свою Батьківщину, як і своїх батьків, як говорив в одному із своїх інтерв«ю той же Путін, не вибирають. Скажу навіть більше, мені приємно бачити що Ви також розумієте українську. В наступних текстах я обов»язково Ваші побажання візьму до уваги, бо, на жаль, щодо лінощів, Ви абсолютно праві.
avatar

Patriot

  • 26 марта 2011, 20:35
0
Шановний, Popocarsd, багато в чому згодний з Вашими коментарями, але можу Вас заспокоїти. Вказані Вами організації ніяким чином не відносяться до згаданої «Громади України», це зовсім новий і ні від кого не залежний рух який щойно тільки зароджується. Для подальшого спілкування, чи дискусій запрошую за вище вказаною електронною адресою.
avatar

Patriot

  • 26 марта 2011, 10:54
+1
Козачки ряжені в донсько-кубанську уніформу — дочірня «фірма» Московського Патріархату, а там релігія не зовсім є релігією, з деякого часу, являється більше політикою.
avatar

Patriot

  • 24 марта 2011, 13:23