Прямой эфир


0
Сами с собой общаетесь? Это называется раздвоение личности.
avatar

drumrock

  • 29 марта 2011, 06:40
0
Ещё раз повторяю, если вы прямые оскорбления в мой адрес словами, унижающими человеческое достоинство, считаете нормальными, вам нужно пересмотреть своё ощущение реальности.
avatar

drumrock

  • 29 марта 2011, 06:39
0
Значит, слова, цитирую ваш комментарий к моей записи:

«Администрация закройте доступ этопу дебилу. Он уже достал со своим говном. Всякую чушь постит. Ты еще учебник по математике запости. Иди от сюда нафиг»

— вы считаете нормальным литературным языком? Вам стоит пересмотреть своё ощущение реальности.
avatar

drumrock

  • 29 марта 2011, 06:38
-2
Popocarsd, зачем вообще обращать внимание на него? Не будете замечать его, сам уйдет. Видно же, там ребенок играет в повышение посещаемости своего блога. А drumrock ссылки то попрятал под знак копирайта © drumrock. Саморекламой занимается. ))))))) А чем тебя не устраивает ведение блога на этом сайте?
avatar

Popocarsd

  • 29 марта 2011, 06:28
-1
А чего это ты стуканул и все ссылки попрятал под значок — С? Нужно видимо на твой бложик рейд устроить в ливжорнал
avatar

Popocarsd

  • 29 марта 2011, 06:09
-2
ты не одного меня достал. Хватит копировать бессмысленные статьи. При чем я тебя не материл… Это ты брехло К тому же слово дебил — это не мат. Дорогая админитстрация — этот пользователь рекламирует свой блог на стороннем ресурсе и еще хочет к себе уважения
avatar

Popocarsd

  • 29 марта 2011, 06:05
-2
ты не одного меня достал. Хватит копировать бессмысленные статьи. При чем я тебя не материл… Это ты брехло
avatar

Popocarsd

  • 29 марта 2011, 06:04
0
Маріка, а хто давав право воїнам ЧА гвалтувати німкень і займатися там мародерством? А хто давав право Дніпрогес підривати і тисячі мирних людей знищувати «цунамі»? Хто давав право новобранців гнати з однією гвинтівкою на трьох проти німецьких танків? Хто давав право людей, котрі були в німецькому полоні, на довгі роки потім до Сибіру відправляти?
Була війна, а на війні ангелів не буває. І воїни УПА не обов'язково були ангелами також.
Не варто судити про війну з історії 6-го класу… Бо Ваш «праведний гнів» чогось дуже однобокий. Зніміть шори і подивіться на світ ширше!
До речі, мої обидва діди полягли «тіпа» за Сталіна (а насправді ні за цапову душу). То що, і мені бути сталіністом? Якщо діди німців служили у Вермахті, то їм теж нацистами залишатися?
avatar

Jaro

  • 29 марта 2011, 00:36
0
А Ви ніколи не задумувались чому і через кого Україна і ми в ній є нищими? А щоб щось пожать, то спочатку треба щось посіять. А про мову, то от що — не я у Вас в Росії, а Ви у мене в Україні.
avatar

Patriot

  • 29 марта 2011, 00:04
0
В матеріальному плані нічого, але це дасть нам можливість в наступному добитися кращого життя, якого ми всі так прагнемо.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 23:59
0
Знову таки згоден, Україна не Росія. А щодо утворення Росії і хто коли був, Вам буде краще самому розібратися в цьому питанні, зауважте, не прочитати, а саме розібратися, бо коли буду я Вам пояснювати нічого гарного з того не вийде.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 23:38
0
В області історії я читаю те що можна вже вважати класикою, або документалістикою, а сьогоденних «писунів» не вважаю вартими уваги. А от щодо правди, то це чи не єдиний випадок в нашій дискусії, де я з Вами повністю згоден.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 23:32
0
Не вчили, бо не мали вчити, бо проживали в своїй землі, а що австрійці, що поляки, що росіяни були прийшлими. А претензії себе на роль народу, то дрібно виглядаєте.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 23:26
0
Знаєте, я за конструктивний діалог, а тут важкий випадок. Скористаюсь прислів«ям: „Не чіпай, хай не воняє“,- і візьму собі за правило. А Вам лікуватись треба, заспокійливе пити, бо не бережете Ви себе.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 23:17
0
Як же ні? Тут же в блозі, не запам«ятав назву статті, там щось про відродження Феодосії, і Ваш коментар приблизно наступне:»тебе что тут своих жидов мало" не Ви ні? Щодо решти то воно й видно, місто аж пре. Сумніваюся навіть що Ви той тест бачили взагалі і тим більше знаєте умови його проходження.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 23:09
0
Коментувати не буду, бо це вже істерика. Хоча і Ви б не відмовилися його пожерти.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 23:00
0
Та ні, шановний, не з телебачення. В кожному народі є і нормальні і ненормальні люди, тому я не говорю що вони всі погані. А от Ви про «бендер» явно «заливаєте», бо Ви їх не бачили. Хіба що влітку на пляжі.
avatar

Patriot

  • 28 марта 2011, 22:58
0
Украина не Россия. Россия была всегда. Украина появилась недавно. При чем в границах нескольких государств. Объявила себя какой-то несуществующей нации. Присвоило историю Киевской Руси (!!! Руси, а не украины). И теперь требует уважения.
avatar

Popocarsd

  • 28 марта 2011, 22:57
0
Почитай Бузину, щирый украинец. Он все правильно описал. Кстати, если останется время, осиль и труды Табачника. На правду не обижаются
avatar

Popocarsd

  • 28 марта 2011, 22:53
0
Да ну.Чего твои предки не уважали Венгров, Поляков и не выучили их языки и культуру? Вы называете подобное самоопределением. Мы тоже требуем самоопределения. В учебниках по укроистории черным по белому написано. Народ имеет право на самоопределение и следовательно на независимость. Все хочу независимости. Свободу юго-востоку. да здравствует юго-восточная республика. Гуд-бай окраина.
avatar

Popocarsd

  • 28 марта 2011, 22:52